Esküvői koordináció és szertartásvezetés

Így történik

Kapcsolatba lépünk. Az első személyes vagy online megbeszélés alkalmával megismerkedünk egymással. Beszélgetünk a kívánságaitokról, az esküvőtök stílusáról és közösen ötletelünk arról, hogyan tegyük tökéletessé a ceremóniát. Az elképzeléseitek alapján felvázolom nektek a szertartás menetét. ( Igény szerint lehetőség van további személyes és/vagy online konzultációra is.)

Számos ötletet kaptok tőlem a zenék és a szimbólumok kiválasztásához. Amennyiben egyéni fogadalmat is szeretnétek tenni, annak összeállításában is a segítségetekre leszek

Az esemény előtt néhány héttel egy személyes kérdéssort küldök nektek, mely alapján még részletesebb képet kapok rólatok és a közös történetetekről.

Az egyedi esküvői beszéd és a végleges menet kialakítására ezt követően kerül sor.

A szertartás forgatókönyvét az esküvő hetében megküldöm a ceremónián résztvevő szolgáltatóknak. (helyszín felelősnek, dekoratőrnek, fotósnak, filmesnek zenei kivitelezőnek)

Az esküvő napján

1 órával a kezdés előtt már a helyszínen vagyok, hogy ellenőrizzem minden a helyén van

Tartok egy utolsó egyeztetést a többi szolgáltatóval

Lélekben is ráhangolódom az elkövetkező csodálatos eseményre

Levezetem az esküvői ceremóniátokat, ahol végig azon leszek, hogy feloldódva, egymásra figyelve, igazán jelen legyetek életetek egyik legfontosabb ünnepén

Amennyiben szeretnétek, a szertartást követően elküldöm nektek emlékül az esküvői beszéd szövegét

Díjlista


Egyedi szertartásvezetés 80 ezer Ft

Esküvői coaching 100 ezer Ft

Esküvői háziasszony 200 ezer Ft

Szervezés+Koordináció 350-490 ezer Ft

Basic csomag ( szertartásvezetés és esküvői háziasszony) 250 ezer Ft

Prémium csomag (szertartásvezetés,esküvői háziasszony és coaching) 350 ezer Ft

+ kiszállási díj helyszíntől függően


Díjmentes és részletes árajánlatot itt kérhettek

Elérhetőségeim 

Keressetek bizalommal! 


 etc.mamelanita@gmail.com

 06 30 261 1045


Oldalaim: 

https://www.facebook.com/mamelanita

https://www.instagram.com/anieskuvoi/


Szervezőként is szívesen segítek!

https://www.anieskuvoi.hu

Gyakori kérdések

1. Mi a különbség az anyakönyvvezető és a szertartásvezető között? 

Az egyik legfőbb különbség, hogy a szertartásvezető nem hivatalos személy, így hivatalos házasságkötés csak az anyakönyvvezető jelenlétében és közreműködésével lehetséges. Ugyanakkor nem véletlenül választják egyre többen a szertartásvezető által tartott ceremóniát. Míg az anyakönyvezető gyakran kötött helyhez és időpontokhoz is, addig a szertartásvezetőnél nincsenek helyszín és időpont korlátok. Tarthatjátok az esküvőtöket vasárnap vagy ünnepnap , napfelkelténél vagy éjszakai fáklyafényes szertartás keretében, lehet az erdei tisztáson vagy hajón, a nagymama kertjében, bárhol és bármikor. A szertartásvezetők megismerik a ti közös szoritokat és az alapján állítják össze a személyes hangvételű, rátok szabott, egyedi esküvőt, amibe bármi belefér,legyen szó különleges szimbólumokról, egyéni fogadalomtételekről stb. 

2. Lehetséges-e, hogy szertartásvezető és anyakönyvvezető is jelen van az esküvőn?

Igen lehetséges. Jómagam egyre több ilyen esküvőn veszek részt. Jó az együttműködés az anyakönyvezetőkkel. Ez esetben a szertartásvezetőként én tartom a ceremóniát, de jelen van az anyakönyvvezető is, akit a szertartás egy részénél felkérek, hogy tartsa meg a hivatalos esketést és az aláírást. beszédet ő ilyenkor nem mond, az már az én feladatom.  

3. Milyen szimbólumok lehetségesek a szertartáson?

Tulajdonképpen bármi, ami nektek tetszik vagy titeket jellemez. Természetesen a gyűrű mint legfőbb szimbólum mindenképpen helyet kap a szertartásban. Találkoztam már faültetéssel, képfestéssel, lakatceremóniával, kötélfonással, vekker húzással, lego vagy puzzle kirakással, de tartják még magukat az összeöntések is ( homok, magok, kávészemek, bor stb. ) , de olyanra is volt példa, hogy rendőr párt összebilincseltem. A lényeg itt is, hogy valami rátok jellemző, emlékezetes szimbólumot vigyünk be az esküvőre. 

4. Milyen hosszú egy szertartás?

Ez az igényektől és az esküvő programjától függően nagyon változó. De átlagosan 25-45 perc közötti szokott lenni egy polgári ceremónia időtartama. Függ attól, hogy van-e benne személyes fogadalomtétel, esetleg valami kis plusz műsorszám ( pl. barátnő előad egy éneket) vagy van-e benne családköszöntés, valamilyen szimbólum. 

5. Kültéren vagy beltéren érdemes-e tartani a szertartást?

Manapság nagyon nagy divatja van a kültéri esküvőknek, ami érthető, hiszen egy madárcsicsergős természeti környezetben tartott szertartás nagyon hangulatos tud lenni. Ugyanakkor megvan a hátulütője is. Gyakran tapasztalom, hogy a kültéri zajok ( autós forgalom, mentőhelikopter stb. ) be tudnak rondítani egy kültéri esküvő meghitt hangulatába. A szélről, a nagy melegről és a bogarakról nem is beszélve. Alap esetben mindig azt tanácsolom, hogy érdemes minden körülményt figyelembe venni pl. árnyék viszonyok, megközelíthetőség, várható háttérzajok stb. Gyakran jártunk úgy, hogy be kellett vinni az eső vagy egyéb okokból a szertartást és mindig meg kellett állapítsam, hogy nagyon meghitt és bensőséges hangulata volt a benti esküvőnek. A násznép is jobban figyelt. Egyszóval mindennek van előnye és hátránya, akármelyik mellett is döntötök, úgy lesz szép és jó. A lényeg, hogy legyen B terv.