Esküvői koordináció 

Ha szeretnétek, hogy az esküvő napján valaki kézben tartsa az eseményeket és nem ceremóniamesterben vagy vőfélyben gondolkodtok, akkor érdemes esküvői koordinátort igénybe venni. Egy esküvő napján sokfelé kell figyelni, így a nyugodt háttér aranyat ér.

Ahhoz, hogy minden a helyén legyen, kell egy felelős, aki összefogja a szálakat. Lehetőleg ne egy családtagra vagy barátra háruljon ez a feladat, hiszen ők is vendégek.  

Miben különbözik az esküvői koordinátor a ceremóniamestertől?

Röviden úgy tudnám összefoglalni, hogy az esküvői koordinátor egyfajta ötvözete az esküvőszervezőnek és a ceremóniamesternek. 

Már előzetesen bekapcsolódik a készülődés időszakában zajló részfeladatokba, az esküvő napján pedig ő felügyeli az előkészületeket, hogy a pár nyugodtan készülődhessen. A programok indulásával aztán a teljes koordináció az ő kezében van illetve ő az események moderátora és a programpontok felkonferálója is. Nincs annyira előtérben, de ő tartja össze a menetet és nem fél beleszólni a mikrofonba, ha valami fontos történés következik.  

Vallom, hogy a kevesebb sokszor több, így a nagy napon finoman a háttérből koordinálok és hagyom a lagzit menni magától. Természetesen, ha valami fontos program következik (fotózás, csokordobás, tortavágás stb.) azonnal mikrofont ragadok. 

Ezért is használom inkább esküvői háziasszony kifejezést, mert szeretek igazi gazdája lenni az esküvőnek. 

Mit tartalmaz az esküvői koordináció?

  • egy első konzultációt, ahol áttekintjük az esküvő ismérveit (helyszín, dátum, volumen, szolgáltatók, kívánságok). A konzultáció történhet személyesen vagy online
  • A következő megbeszélésünk alkalmával átbeszéljük az esküvő napjának forgatókönyvét, javaslatot teszek az esküvő menetére, pontosítjuk a részleteket és a programokat. Ez leginkább azért is szükséges, hogy a meghívókat össze tudjátok állítani. Ez a megbeszélés is történhet személyesen vagy online
  • az esküvő előtt pár hónappal tartunk egy közös helyszínbejárást, amely alkalmával, átbeszéljük a részleteket, véglegesítjük a menetet, az esemény programjait
  • az esküvő előtti hetekben kiküldöm a végleges forgatókönyvet az összes szolgáltatónak és a helyszínnek, egyeztetek velük az esetleges kérdésekről
  • az esküvő napján már az előkészületek alatt ott vagyok, hogy ti nyugodtan készülődhessetek
  • ellenőrzök mindent a tökéletes kezdéshez, irányítom a szolgáltatókat, kezelem a felmerülő problémákat
  • fogadom és koordinálom az érkező vendégeket , igazi háziasszonya leszek az esküvőnek
  • Felkonferálom az esküvői programokat mint a fotózás, a csokordobás, nyitótánc, tortavágás, játékok
  • Teljes háttérkoordinációval és kb. 10 óra rendelkezésre állással az egész esküvőn ott leszek veletek

A koordináció díja 150 ezer Ft-tól + kiszállási díj 

Ha csomagban választjátok, kedvezmény jár!

Írjatok, kérdezzetek! Kérjetek részletes ajánlatot!

Szolgáltatások